Etykiety

środa, 11 stycznia 2012

kartka 14

Ostatnią kartką, którą wyślę w styczniu (może nawet kolejną wyślę dopiero w marcu,jak wytrzymam:)) jest kartka dla Olyi.
Olya ma 21 lat i jest beznadziejną marzycielką. Kocha muzykę, fotografię, kinematografię, lata 60, podróżowanie oraz spacery wśród natury. Jest wegetarianką i wierzy, że musi żyć w harmonii z Naturą. Inspiruje się Alexandrem Supertramp, Andriy Viter i Johnem Lennonem.
Uważa, że najważniejsze jest to, co napisze się na pocztówce - życzenia do nieznajomej osoby, mogą uczynić dzień słonecznym. 
Chciałaby, żeby napisać coś o sobie, o chwili, która nas zainspirowała, krótką historię na temat kartki albo coś o naszych tradycjach. JEJ WISHLIST kartkowy:
rockowi muzycy (Kurt Cobain, The Beatles, John Lennon...)
czarno-białe
tradycje narodowe
natura-góry, lasy, jeziora,
architektura,
życie miasta - festiwale, karnawał
z czymś sławnym w naszym kraju

Te, których nie chce:
kartki w kopercie,
wszystko związane z wojskiem, bronią
z kotami
Prosi też, aby odpowiedzieć na pytanie: Co nas inspiruje?
Treść:
Zabrało mi trzy dni, by zdobyć tę kartkę. Najpierw udałam się wraz z moim chłopakiem do jednej z dużych galerii, ale okazało się, że mają tam tylko kartki, żadnych pocztówek. Następnie się rozchorowałam i cały dzień po pracy spędziłam leżąc w łóżku. W piątek w końcu udało nam się ją kupić, tuż przed naszą wizytą w kinie. Poszliśmy na Dziewczynę z tatuażem, po filmie mogę stwierdzić, że wiolę Lisbeth ze szwedzkiej wersji.
Co mnie inspiruję? Myślę, że tym co mnie inspiruje, tym, co zabiera mnie w inne miejsca i pozwala się skoncentrować na sobie jest muzyka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz