Etykiety

wtorek, 3 stycznia 2012

#postcard number 7:)

Radośnie donoszę, że Kartka 6 dotarła do Finlandii:) Niestety Kartka do Rosji ciągle jest w podróży- dokładnie 36 dni i pewnie ulegnie przedawnieniu:/.
W Święta wysłałam pocztówkę do Yenwen z Tajwanu. Niestety ponieważ byłam zajęta robieniem sałatek itp. rzeczy na stół świąteczny - zapomniałam kartkę tę sfotografować. Na pocieszenie dodam, że niedługo zamieszczę podobną do tej, którą otrzymała Yenwen.
Jeśli chodzi o Yenwen to ma 36 lat i napisała o sobie tyle, że z niecierpliwością czeka na kartki i same ich otrzymanie uczyni ją szczęśliwą. Tak też było z moją kartką, gdyż Yenwen po jej otrzymaniu napisała:
"I`so grad to get this nice postcard.
my X`mas is not to cald.My friend and I hiking to celebrate it:)
blessings
Carolin"

Na kartce napisałam o przygotowaniach świątecznych w moim domu. Wymieniłam potrawy, które zawsze znajdują się na naszym stole, czyli: śledzie, pierogi, bądź paszteciki z kapustą i grzybami, a także barszcz. Podzieliłam się też swoim niecierpliwym wyczekiwaniem na rodzinne strojenie choinki, które miało nastąpić wieczorem. Kartkę wysłałam 23XII, a doszła dzisiaj.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz