Etykiety

czwartek, 5 stycznia 2012

Kartka 8

Wczoraj za jednym zamachem wypisałam 5 kartek, które dziś rozpoczęły swoje podróże do celu. Kartka numer 8 jest pierwszą wysłaną przeze mnie do Niemiec.Jej adresatką jest Ute politolożka, która pracuje jako koordynatorka dla związków ogólnonarodowych.
Jej hobby jest praca w ogródku, jazda na rowerze, nord walking, gotowanie, czytanie, odwiedzanie cmentarzy, teatru i muzeów, a także fotografia.
Kartki, które uwielbia otrzymywać to:
- kartki świątecznie, przedstawiające kobiety, kartki by Inge Löök, Cicely Mary Barker, Beatrix Potter, Anne Taintor and Katsushika Hokusa i podobne oraz z trollami, wróżkami, krasnoludami.
Ponieważ Ute chciałaby żeby ludzie napisali o ich codziennym życiu, tym co sprawia, że jest bogate, lub jakiś ulubiony cytat napisałam taką o to rzecz:
Dziś wraz z moim chłopakiem pracowaliśmy z domu. Następnie udaliśmy się na zakupy i kupiliśmy wielką kołdrę, ponieważ zawsze się kłócimy o większą część oraz piękną pościel w serca. Więc nasz dzień możemy zaliczyć do udanych.
To co czyni moje życie bogatym, to na pewno moja rodzina. Chociaż dzieli na 5,5 godziny drogi pozostajemy w ciągłym kontakcie i mamy bardzo ciepłą relację.

Kartka wysłana 05.12.2012

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz