Etykiety

środa, 11 stycznia 2012

#postcard number 13

Kartka numer 13 jest z kolei trzecią, którą ja poślę do Holandii. Jej adresatką jest Linda (znowu kobitka) i mieszka w Zeist ze swoimi kotami Loes i Saartje. Jej największym hobby jest postcrossing.
Linda pisze, że im więcej napiszemy na pocztówce, tym lepiej, bo kocha je czytać. Prosi by napisać jej o sobie albo o tym, co się dziś robiło. Jeśli widzieliśmy jakiś film albo coś czytaliśmy- to będzie wdzięczna, jeśli jej o tym napiszemy. Mogą być również cytaty.
Jeśli może, to prosi o kartki z :
wróżkami, folklorem lub podobne do ilustracji w książkach dla dzieci,
naturą (burza, śnieg, plaża), mapy czy cmentarze,
cokolwiek związanego z Chinami i Japonią,
lub kartki urodzinowe (urodziny ma w marcu)
Treść:
Dziś spędziłam 8 godzin w pracy, jak zwykle. I miałam ciężki dzień, gdyż miałam problemy ze zrozumieniem swoich obowiązków na dziś. Pogoda jest koszmarna i prawdziwie tęsknię za zimą, śniegiem i zimnymi dniami.
Ostatnio widziałam wspaniały film Moneyball z Bradem Pitem, oraz również wspaniały, choć przede wszystkim szokujący Musimy porozmawiać o Kevinie. I jeśli jeszcze ich nie widziała, to szczerze polecam.
Teraz czytam Ucztę dla wron George'a R.R. Martina. Jest dobra, ale nie aż tak dobra jak wcześniejsze części.
Poza czytaniem i oglądaniem filmów lubię słuchać muzyki, grać w Scrabble i spać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz