Etykiety

czwartek, 2 lutego 2012

#postcard number 19

Moja pierwsza kartka do Estonii trafi do IVI. Ivi lubi czytać książki, uprawia rzemiosło ręczne ostatnio interesuje się też genealogią.
Chciałaby dostawać kartki z :
motywem wodnym(rzeki, jeziora, plaże)
młyny,
kartki związane z rękodziełem,
górami,
widokami miast, zamków, budynków, mostów,
pięknymi drzewami,
krajobrazami,
tradycyjnym ubiorem,
ulicami, alejami
Treść:

Cześć, Mam na imię Natalia i pochodzę z Kartuz, leżącym na północy Polski. Teraz mieszkam w Warszawie, a widok, który widzisz na kartce to panorama Torunia.W Toruniu spędziłam 5 lat, ponieważ studiowałam tam historię. Jak widzisz to bardzo piękne miasto.
Dziś wraz z mym chłopakiem wybieram się na wernisaż mojego kuzyna i zastanawiamy się czy z tej okazji wypada dać mu kwiaty. Jeśli chciałabyś zobaczyć jego zdjęcia wejdź na link fotyfoty

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz