Etykiety

czwartek, 16 lutego 2012

#postcard 25

Tę kartkę wysłałam do 31- letniej Katji z Niemiec, która jest "kurą domową".
Katja lubi podróżować, przebywać na świeżym powietrzu i słuchać muzyki (zwłaszcza Metal, gothic, 80´s i Pop), oglądać seriale TV(The Big Bang Theory, Gotowe na wszystko, Dexter, How i met your mother, true blood), czytać mangę, fantasy i sci-fi (teraz: Eragon 3 and Chrno Crusade), spacerować, pracę w ogrodzie, spotykanie z przyjaciółmi- zwłaszcza na średniowiecznych jarmarkach, festiwalach.
Nie lubi
sztuki abstrakcyjnej, Pin up, krów, lam, kóz, kartek religijnych oraz darmowych i ręcznie robionych, a także tych z bobasami.

♥ Jej ulubione kartki ♥ :
*pingwin (jej ulubione zwierzę)
*żółw (2 ulubione zwierzę)
*Final Fantasy
*smoki
*zorze polarne
*ptaki
*słodkie zwierzęta
*dzikie zwierzęta (ale nie lubi małp)
*Johnny Depp
*wilki
*John William Waterhouse
*widoki
*Yoshitaka Amano
*kosmos, planety, astronomiczne
*Marcus Pfister kartki
*drzewa
*morze
*zachód słońca
*siły natury, wulkany itp.
*Victoria Francés
*młyny
*postacie fantastyczne np. jednorożce, syreny, elfy, wampiry, Piękna i bestia
*lampy, latarnie
*zamki
*lokalne mity i legendy
*nasze ulubione gry
*lokalne jedzenie
*Anime/Manga
kocha także Snoopego i Woodstock

Chciałaby, żeby na kartce napisać jej parę słów o sobie i miejscu, w którym mieszkamy.



Treść na kartce:
 Jestem Natalia, mam 27 lat i mieszkam w Warszawie, choć obecnie przebywam w domu rodzinnym ze względu na swoją pracę.
Lubię czytać, słuchać muzyki, grać w Scrabble, Rummikub, jeździć na łyżwach, kocham jeść zwłaszcza to, co ugotuje dla mnie mój chłopak.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz