Etykiety

wtorek, 24 kwietnia 2012

Kartka 40

Tę kartkę wysłałam do Soilii, która jest już 6 lat na postcrossing.com.
Soilia chciałaby, byśmy pokazali jej swój świat, nasze miejsce, nasze zainteresowania, co widzieliśmy, gdzie byliśmy, co lubimy, co kochamy, jaka jest nasza ulubiona kartka.
Jest matką trójki dorastających synów i jest szczęśliwą żoną. Mieszka na wsi w południowej Finlandii: www.hartola.fi
Ma fioła na punkcie języków (umie mówić po angielski, szwedzku, niemiecku, francusku, hiszpańsku, zna także parę słów po włosku i rosyjsku)
Kocha także czytać, kwiaty (ogrodnictwo), szydełkowanie, kolekcjonowanie znaczków, muzykę (U2), tańczenie i  www.eurobilltracker.com.

2 komentarze:

  1. Dziękuję :)
    Masz bardzo interesujące hobby, jeszcze się nie spotkałam z blogiem o takiej tematyce :) Lecz ani jednej kartki nie masz z Polski ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej. też interesuje sie tymi kartkami i planuje dopiero wysłać swoja pierwszą ale nie wiem czy na pocztówkę mam napisać swój adres aby adres mógł mi odpisać czy nie ? jak mogła byś mi pomóc to moja poczta: ola.pietrzak.foto@wp.pl

    OdpowiedzUsuń