Etykiety

poniedziałek, 5 grudnia 2011

Postcard numer # 3

Trzecia kartka poleciała sobie na Litwę. Leci sobie już 9 dzień i na razie nie dostałam informacji, że dotarła. W każdym razie zmierza do 23 - letniego Dominykasa. Dom jest technikiem dźwięku, pracującym przy koncertach muzycznych. Studiował w tym kierunku przez 3,5 roku w Wielkiej Brytanii i ponieważ poprosił, by na kartkach wspomnieć o zespołach, których słuchamy lub chcielibyśmy polecić, złamałam swoją formułę wiadomości na jego pocztówce. Pocztówka wygląda tak:
Treść:
Jest 9:30 rano i mamy piękny słoneczny dzień. Moimi ulubionymi polskimi zespołami są: Hey i Myslovitz, ale ostatnio polubiłam Snowman, Julię Marcell oraz Pustki ("Lugola"), Break Da Funk (Muppets Revolution). Lubię również parę hip-hopowych piosenek, jak i raperów: Łona, O.S.T.R., Fisz, Pezet ("Co mam powiedzieć"), Małpa.
Myślę, że paru z nich możesz znać, w końcu jesteśmy sąsiadami. Jeśli chciałbyś posłuchać paru nowych zespołów: 2FISH - zespół, w którym grają moi dwaj wujkowie (jeden na basie, drugi na perkusji) i znajdziesz ich na youtubie wpisując: 2 FISH gdynia wrong oraz WeAreNot, tutaj gra mój kolega na basie, możesz ich znaleźć wpisując WeAreNot Kartuzy Price I pay.
Kartkę wysłałam 29 listopada

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz